Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 iulie 2012

Temptare ad quieti fumantem, sed non vapore

De mult mă încearcă gândul de a mă lăsa de fumat, mai ales de când am (re)început să mai fug câte o zi la munte şi să mai alerg cu bicicleta... Totuşi, obiceiurile de dimineaţă (o "uscată" rapidă până fierbe cafeaua, una la prima jumătate de cană înainte de duş şi una la cealaltă jumătate de cană după duş), obiceiurile de la locul de muncă (procrastinarea frecventă sub pretextul dependenţei, cu corolarul nostalgic al fumatului la W.C.) şi toate celelalte mici plăceri ale vieţii care incumbă folosirea ierbii dracului, m-au împiedicat până acum să fac ceva cu adevărat în direcţia mai sus menţionată.
Din fericire, în zilele noastre avem la dispoziţie o paletă mult mai largă de vicii şi de opţiuni în consumarea acestora decât (să spunem) părinţii noştri... Pe scurt, vreau să trec de la fumat la aburit. Poate de data asta îmi şi iese (abureala).
Am început cu documentarea, prietenul goagăl trimiţându-mă pe coclaurii dubioşi ai unor "netizen"-i atât de discreţi că nici nu aveau ceva scris în pagina de contact, iar prezentarea mărfii avea ceva din discursul politicienilor noştri în plină campanie electorală combinat cu tehnici de intimidare preluate din campaniile anti-fumat şi cu tehnici grosolane de sugestie... Apoi mi-am amintit de minunatul loc numit Softpedia (dacă nu ştiţi de www.softpedia.com ieşiţi de sub piatră acum şi luaţi la cunoştinţă) unde poţi găsi şi informaţii, nu numai programe, mai ales dacă te şi înscrii în forum...
Nu intru în detalii cu alegerea discuţiei din mulţimea de rezultate ale căutării după "tigari electronice", asta o face fiecare în felul lui. Cert este că am găsit câţiva "aburitori" (nimic peiorativ de data asta) foarte bine documentaţi, cu argumente logice şi de bun-simţ, neimplicaţi comercial în "abureală" (exceptând statutul de clienţi). Vedeţi aici http://forum.softpedia.com/index.php?s=c90aeb3e979dc656a6adf983f4bc60f8&showtopic=749747 ce am citit şi eu.
M-am hotărât să comand de la www.ivape.ro un kit "Joyetech eGo-T 1000 mAh passthrough", 30ml lichid cu aromă de tutun şi concentraţia nicotinei de 16mg/ml, 10ml aromă de cireşe şi 10ml aromă de mentă, împreună cu două sticluţe pentru amestecare şi un muştiuc de picurare ca să mă dau rotund. Toată distracţia costă sub 300 RON, inclusiv expediţia din Ploieşti în Bucureşti cu plata ramburs.
Promit să împărtăşesc lumii experienţa personală legată de acest viciu... Mai comentaţi şi voi.

P.S. Postarea asta NU e reclamă. Tocmai am trecut prin AFI Palace Cotroceni unde, în faţa hipermarketului Real, un băieţaş mai "informal" înconjurat de un cordon de dulapuri de sticlă nu ştia de cine sunt produse ţigările electronice pe care le vindea... nu mai vorbesc de garanţie sau, Doamne păzeşte, de plata cu card bancar... Dar puteai să le încerci gratis... cu tot cu germenii lăsaţi cadou de alţi curioşi...

Un comentariu:

  1. eu de ani de zile n-am reusit nici macar sa incerc sa ma las de fumat, traiesc o certitudine vie ca n-am nici o sansa.
    In ultimii ani am auzit o groaza de aburisti care s-au lasat doar de abureala, poate reusesti tu sa te lasi de fumat...
    Chiar te rog sa ne tii la curent.
    In rest... bafta multa, ca ai nevoie ! ;)

    RăspundețiȘtergere