Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 iulie 2012

Temptare ad quieti fumantem, sed non vapore (4)

Buuuuunn... A trecut primul moment critic: cafeaua de dimineaţă. De obicei stingeam cel puţin două uscate... Mi-a fost puţin poftă, dar am tras sănătos din aburitoare şi mi-a trecut. Parcă şi cafeaua avea un gust mai aparte. Până aici, toate bune.
Pe drum n-am apucat să aburesc... prea mare aglomeraţia (azi, totuşi, a fost mai puţin stresant).
Ajuns la birou, îmi iau micul dejun, apoi... clasica pofta de o ţigară. Pufăi fericit că nu trebuie să mai ies din birou, citesc câteva ştiri şi câteva paragrafe din cartea "de drum"... apoi mi se întunecă puţin fericirea: lichidul a găsit o cale subtilă către degetele mele... Şterg, desfac, observ... Curge până la contactele bateriei. Nu e grav, doar că nu mi-am luat lichid de rezervă la mine. Şterg minuţios toate componentele şi decid să ţin ţigara mai mult orizontal sau cu muştiucul (implicit rezervorul) în jos când nu pufăi.
Din nou, senzaţia de fumat şi cantitatea de fum sunt satisfăcătoare. Am încercat o uscată pentru comparaţie: nu merită, deja avea un miros uşor deranjant faţă de cămila cu cireşe, chiar dacă senzaţia de TH pare a fi mai "naturală". Nu cred că mă mai "spurc" curând la aşa ceva.
Poate ar trebui să trec la alt tip de atomizor, cartomizor, clearomizor... Dacă ştiţi voi ceva, daţi pe goarnă, daţi privat, numai să daţi.